15 maja, 2015

Warszawskie Targi Książki 2015

Od 14.05 do 17.05 (niedziela) na Stadionie Narodowym w Warszawie odbywa się 6. edycja Warszawskich Targów Książki. Nie mogłam nie skorzystać z takiej okazji. Byłam wczoraj i dziś, być może wpadnę jeszcze w niedzielę.
Zrobiłam mały haul zakupowy ;)







Wspaniałe przeceny

Spotkanie z Agatą Kołakowską :)


Ciekawe wykłady 




Haul książkowy

Zakupiłam:
1. "Zaciszny zakątek" - Agata Kołakowska, z autografem, dodatkowo dostałam katalog nowości wydawnictwa Prószyński i S-ka oraz wodę Prószyniankę ;) /16zł
2. "Baśnie Braci Grimm BEZ CENZURY" - Phillip Pullman /30zł
3. "Alchemik" - Paulo Coelho /8zł
4. "Cień wiatru" - Carlos Ruiz Zafón /15zł

Jeżeli jeszcze nie byliście, to gorąco zachęcam, można trafić na książki po naprawdę promocyjnych cenach (niektóre 5zł, albo i mniej). Do niedzieli macie czas :)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze czytam i w miarę możliwości odpowiadam :)