25 maja, 2016

Targi Książki - udało mi się nie zbankrutować

Nie wiem kto z Was pojawił się na Targach Książki w Warszawie - dajcie znać w komentarzach jeśli tak i czy bywacie w innych miastach! 

Co kupiłam
"Lolita" - Władimir Nabokov 15 PLN
"Marina" - Carlos Ruiz Zafón 13 PLN
"Pachnidło" - Patrick Suskind 15 PLN
"Rozważna i romantyczna" - Jane Austen 12 PLN
"Jedz, módl się, kochaj" - Elizabeth Gilbert 15 PLN
"Nie płacz, kochanie" - Cathy Glass 15 PLN
"Niezawinione śmierci" - William Wharton 15 PLN

W sumie stówka za 7 książek, czyli serio nieźle. 
Obciążam nowe półeczki - musiałam zaangażować tatę do montowania, bo już brakło mi miejsca (który Książkoholik nie ma tego problemu...) 

Piątek z Ancią z Cmentarzyska Książek \wchodźcie koniecznie na jej bloga ♥\ oraz Madzią i chodzenia bardzo dużo. Już wiem, dlaczego targi trwają 4 dni - dosłownie niemożliwe jest przejść chociaż połowy przez te 3 godziny. A dłużej się nie da bo już nogi bolą, głodna jestem, książki mi ciążą i generalnie robi się nieprzyjemnie, a nie o to chodzi. 

Niedziela z kolegą Krzysztofem, głównie buszowanie po antykwariatach, co było bardzo dobrym pomysłem. Tam się tak obkupiłam i to w genialnych cenach, poza tym piętro wydawnicze w weekend jest totalnie zatamowane przez kolejki do różnych Grocholi, Chodakowskich, Cejrowskich itp., więc duszno, głośno i trzeba się przepychać co chwilę. 

Już na następny rok się nauczę, że przyjść trzeba w czwartek i piątek - mniej ludzi i więcej dobrych książek, bo niestety w niedzielę te co lepsze to powykupowane (mówię głównie o antykwariatach, gdzie jest po jednym egzemplarzu jakiejś pozycji, więc trzeba być bardzo spostrzegawczym i szybkim, żeby ci nie zgarnęli). 

Na następne targi również idę, z tego co widzę, to z roku na rok kupuję coraz więcej książek, także już się boję co będzie w 2017 :) 

15 komentarzy:

  1. To rzeczywiście nie przepłaciłaś :) Ja czekam na targi w Katowicach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również czekam na te targi w Katowicach :)

      Usuń
  2. Jak widzę, udały Ci się zakupy. Sporo z tych książek ja też mam na swoich półkach. Szkoda, że nie udało mi się upolować ich w tak korzystnych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie byłam. :( Mam nadzieję,że za rok namówię rodzinę i pojadą ze mną.Bardzo chciałabym pojechać na Targi i zazdroszczę ci! :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, ze udało Ci się przywieźć tyle książek, za tak niską cenę. Ja czekam na targi w Krakowie i podobnie jak Insane na te w Katowicach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogli by zrobić targ w małych miejscowościach :P Niestety nie byłam obecna, a bardzo chciałam być. Gratuluję zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę niesamowicie, że miałam okazję być na targach. Ja niestety takiego szczęścia nie miałam, ale może niedługo to moje marzenie się spełni :)
    Co do książek - świetne zdobycze i o dziwo w dobrych cenach!

    Pozdrawiam
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/05/dzienniczek-peen-cytatow-1.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe książki udało Ci się upolować, w świetnych cenach. "Marina" Zafona to piękna powieść- mam nadzieję, że Ci się spodoba :)
    Przyjemnej lektury życzę.
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O ile fajnych książek, ciekawi mnie "Pachnidło".
    Ja na Targach w Warszawie nie byłam, za daleko... Ale myślę nad wyjazdem na Targi w Krakowie, tu jest o wiele bliżej :D Muszę w końcu wybrać się na taką imprezę, bo jeszcze nigdy nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie nie kosztowało to tak dużo, a kilka perełek się znalazło :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie byłam na targach książki, ponieważ nie były organizowane w moim mieście i nie mam kompletnie pojęcia jak to wygląda. Aczkolwiek patrząc na Twoje zdobycze chyba opłaca się na nie chodzić i z wielką chęcią wybrałabym się na jakieś! :)

    Pozdrawiam cieplutko, bookworm z http://ksiazkowoholizm.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli tendencja zwyżkowa he he. Bardzo dobrze, udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry pomysł z przejrzeniem oferty antykwariatów na targach. Książki mają to do siebie, że przyciągają inne książki. Zatem szykuj nowe półki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że zakupy były jak najbardziej udane :D Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że zobaczymy się na następnych Targach, mam nadzieję, że w końcu dorwę całą, bloggerową rodzinę, co będzie... truuudne xD
    Pozdrawiam i przypominam o konkursie,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam i w miarę możliwości odpowiadam :)