24 czerwca, 2016

watch TVseries [PLANY-NA-WAKACJE] + stuknęła mi setka♥

Zanim zacznę to oczywiście bardzo się cieszę, że mam Was już setkę w swoich szeregach <3 Mocna armia, jest się czym chwalić, przybywajcie dalej, zawsze mile widziani!

A teraz tak: to nieprawda, że nie mam znajomych :(( Po prostu wakacje to jedyny czas w roku, kiedy bez wyrzutów sumienia typu "o nie, przecież jutro wypracowanie z polskiego" lub "czy na jutro nie ma przypadkiem pracy domowej z ang..." mogę sobie oglądać seriale i czytać książki do woli.

Mój typowy dzień na lipiec/sierpień wygląda tak:
1. wstaję 10-14
2. ogarniam fb, snapa, YT, czasem bloggera
3. robię sobie kawkę
4. czytam
5. uznaję , że jestem głodna więc jem
6. uznaję, że jednak się nie najadłam, więc jem dalej
7. ściągam odcinek serialu następny w kolejce
8. w międzyczasie czytam
9. oglądam
10. jeszcze jeden
11. dobra, jeszcze jeden
12. nie mogę uwierzyć, ze on umarł! jeszcze jeden...
13. dobra, koniec sezonu...
14. czytam
15. wychodzę z ludźmi, bo o godzinie 18 jest już w miarę znośnie tak, ze się nie roztopisz w drodze na przystanek
16. wracam a mama na mnie krzyczy, bo wracam w nocy i co ja sobie myślę
17. czytam i ściągam odcinek nowego sezonu
18. ogladam
19. oglądam
20. boże kochany, czy to już słońce...

I tak mijają dni (bez ciebie, z ciszą pośród czterech ścian...)
i tak mijają dni - zdecydowanie za szybko, a ja, próbując wmówić sobie, ze robię coś zaplanowanego, coś konkretnego, po prostu COŚ, to stworzyłam listę, bardzo prowizoryczną 'TO WATCH' z sezonami seriali, które bardzo chcę zacząć lub skończyć.
Tak to wygląda:


Gdybym utrzymywała moje rekordowe tempo sezon/dzień - dałabym radę. Ale nie będę, bo jednak książki, bo jednak znajomi...
Co oglądacie co polecacie? <3

17 komentarzy:

  1. sezon na dzień? woow. polecam One Tree Hill i Downton Abbey. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie polecam Sherlocka! Uwielbiam ten serial :D. Co do Hannibala - jeśli lubisz filmy o nim, serial to kompletna porażka. Próbowałam obejrzeć ale jest dziwny i kompletnie mi się nie podobał. Filmy to co innego, Anthony Hopkins jest po prostu genialny! Ale wiem, że serial ma swoich zwolenników więc rzecz gustu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja spróbuję z polecenia :) Koleżance się podobał. Co do filmów - są po prostu niesamowite, uwielbiam uwielbiam uwielbiam!

      Usuń
  3. Polecam "Sherlok'a". Kocham ten serial, nie mogę się doczekać nowego sezonu, który będzie pewnie dopiero w 2017 :( Benedict Cumberbatch jako Sherlock i Martin Freeman jako Waston są genialni <3
    Oglądałaś jak widzę pierwszy sezon, jak Ci się podobał? ;)
    Pozdrawiam Tris *.* z http://hopebravestory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc - bez rewelacji. Wolę Sherlocka w wykonaniu Roberta Downey'a Jr., a poza tym podział na odcinki jakoś mi średnio odpowiada, bo nie ma takiej ciągłości w fabule i nie mogę się w ogóle wkręcić

      Usuń
  4. Hahahaha :D
    Genialna sprawa! :D
    I takie oto wakacje są super <3

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie wygląda to podobnie,lecz seriali nie oglądam za dużo.Książek nie mam ochoty czytać,ze względu na upały.Zazwyczaj leżę albo śpię.Wieczorem wychodzę na dwór.:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to wstajesz 10-14??? Pół dnia zmarnowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W weekendy czegoś takiego nienawidze, ale w wakacje po prostu się przestawiam - wracam do domu jakoś ok. północy czy później i jeszcze parę godzinek nadal funkcjonuję ahahhaha

      Usuń
  7. Ostatnie trzy punkty są takie true! Ja serialowych planów na wakacje nie mam, niestety. Oglądałam Teen wolf, The Vampire Diaries oraz The Originals, ale obejrzałam już wszystko i czekam teraz do jesieni, aby wyszły nowe sezony. Może jeszcze znajdę jakiś serial dla mnie, jednak w póki co nic mnie nie przekonuje... Planuje nadgonić za to z czytaniem. Już nawet zakupiłam kilka książek i kiedy tylko do mnie przybędą, na pewno się za nie zabiorę.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnym czasie na mojego bloga wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sherlock i Hannibal ❤ Cudowności, ale to drugie faktycznie może być cięższe. Ja wakacje spędzam z Grey's Anatomy, więc wcale lepiej u mnie nie jest :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Seriali aktualnie nie oglądam, bo jeśli zacznę to mam podobnie do Ciebie. Jeden dzień = jeden sezon. (Ach! Ten pamiętny dzień, kiedy odcinek po odcinku oglądałam 1 sezon Teen Wolf. W wakacje muszę nadrobić TW, bo przez szkołę stanęłam na trzecim sezonie.)
    W sumie Twój dzień wygląda bardzo podobnie do mojego tylko ja mam dodatkowy punkt, gdzieś w środku - Mama krzyczy, że bałagan, więc muszę choć odrobinę doprowadzić swój pokój do porządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to u mnie akurat tego problemu nie ma, bo na dobrą sprawę zawsze mam czysto :D

      Usuń
  10. A ja muszę skończyć Supernatural, bo po prostu nie wytrzymam xD
    Do końca zostały mi cztery sezony, które nie dają mi spokoju, ale przyznam, że z każdym odcinkiem coraz bardziej kocham ten serial :D
    A Sherlock...
    Sherlock jest genialny! :D
    Gratuluję setki! ♥♥♥
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na nową recenzję,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  11. Woo, w sumie chciałabym się budzić tak późno, bo po szkolnych przyzwyczajeniach to maks 9.00 XD Serialowe plany zacne, Sherlocka i TWD sama muszę obejrzeć, za to Himym ci baaaardzo polecam <3
    Ps obejrzałam Alicję oOMG JAKIE TO BYŁO SUPER MEGA WYCZESANE W KOSMOS <3333 CZAS, KOCHAM TAK BARDZO tylko czemu ten kapelusznik jakoś tak dziwnie pomalowany DDD:
    Pozdrawiam!
    www.bookish-galaxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Kapelusznik to faktycznie trochę "inny" niż w Alicji w Krainie Czarów, aczkowlwiek charakteryzacja 10/10. Sory... 100/10 Najbardziej podobało mi się jego 'mroczne' wcielenie i to ze sceny, w której umierał. Przecudne (omg zapomniałam napisac w poście o przecudnej charakteryzacji, niedobrze :ccc)

      Usuń
  12. Również planuję obejrzeć w wakacje "Grę o tron". Na razie mam za sobą dopiero pierwszy odcinek, ale myślę, że wkrótce kontynuuję oglądanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze czytam i w miarę możliwości odpowiadam :)